piątek, 30 grudnia 2016

Kartki kolażowe

Kartki kolażowe sponsorowały "Charaktery" i "Gala" (panie wycięłam z "Gali", napisy z "Charakterów").
Do tego mgiełki wszelakie i tusze (zakochałam się w tuszu z brokatem!). Oraz maska.

Lubię się babrać w mixed mediach, chociaż niewiele jeszcze umiem. Nie mam tylko patentu, jak zrobić, żeby nic mi nie ściekało do wnętrza kartki albo na jej tył. Staram się zasłaniać kartką papieru, co się da, ale to niewiele daje. To samo mam w smashbooku, jeden wpis niszczy drugi i nie wiem, jak je ratować. Poradźcie mi coś, proszę. ;) Bo robienie wszystkiego na osobnej kartce i wklejanie mnie nie satysfakcjonuje. Często wykorzystuję tło ze smasha i nie chcę go zaklejać.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!