środa, 18 stycznia 2017

Babcia i Dziadek

Znalazłam w albumie zdjęcia z 1999. Nie na dysku - w realnym albumie. Wtedy nie było aparatów elektronicznych, zdjęcia robiło się na kliszy, którą się wywoływało. Moja idiotenkamera nie była zbyt dobra, więc zdjęcia są lekko nieostre (zwłaszcza twarze) i źle naświetlone. Ale są dla mnie cudowną pamiątką!

Na jednym moja Babcia tańczy kankana na stole. Pamiętam ten dzień. Wysłałyśmy Dziadka do ogrodu. Specjalnie chciałyśmy zostać same, żeby zrobić Babci sesję. Babcia tańczyła kankana, pozowała w koronkowej halce... ach! Cudny to był dzień. Babcia chciała, żebym właśnie taką ją pamiętała i żebym pokazywała znajomym, jaką mam babcię z jajem, a nie zgrzybiałą znudzoną staruszkę. Obydwoje dziadkowie mieli jaja do samego końca. Kiedy Dziadek zmarł, Babcia poszła za nim kilka godzin później. Taka to była miłość, po prostu serce jej pękło za Dziadkiem...

Na drugim zdjęciu stoimy przed USC - dziadkowie odnawiali śluby małżeńskie w 50. rocznicę ślubu. Wszyscy byliśmy wtedy młodzi i piękni. :D

To 2 oddzielne wpisy do smasha, ale chciałam je mieć obok siebie, bo są ze sobą związane. Jeden po prostu wykleiłam papierami (każdy z innego kompletu, bo nic mi nie pasowało). W drugim pomalowałam tło farbami akrylowymi. Księżyc i gwiazdki wycięłam z kartki wyrwanej z książki.


 







Chciałabym wierzyć, że moi dziadkowie gdzieś z góry patrzą i widzą, co tu wyprawiam. Gdyby byli tu ze mną, dostaliby LO. Wiem, że pieczołowicie przechowywali nawet moje najstarsze kartki, robione, kiedy miałam kilka lat. ;)

Zgłaszam ten wpis do zabawy Craftstyle dla babci i dla dziadka. ;)


Oraz do wyzwania Kwiatu Dolnośląskiego. ;)


I do wyzwania SnipArt. ;)




4 komentarze:

  1. och:)! fantastyczny sentymentalny wpis:)! mnie tez baaardzo brakuje mojej Babci... pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna Babcia
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego
    Dobrosława DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! zapraszam tutaj na wyniki wyzwania: http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2017/02/wyniki-wyzwania-dziekuje-ci-babciu-i.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!