niedziela, 29 stycznia 2017

Kartka z tancerką

Taką karteczkę zrobiłam dla kogoś, kto pasjonuje się tańcem. To najtrudniejszy wzór, jaki robiłam. Wycinanie było trudne, papier się rwał, zamiast wycinać, a na koniec okolice ręki musiałam przykleić do podłoża, bo się nie chciało trzymać. Klej Hobby też nie chciał tego trzymać, musiałam poprawiać silikonowym. Macie jakieś pomysły na to? Kartka jest przecież z grubego brystolu, nie powinna się tak podle zachowywać.

Wykorzystałam znowu papier do origami. Jest najlepszy do wzorów, w których używa się dużej liczby pasków, bo nie odstaje i nie odkleja się. Papier o gramaturze drukarkowego mocno odstaje, więc nadaje się do wzorów, gdzie pasków nie jest dużo i za bardzo nie nakładają się na siebie.





2 komentarze:

  1. Cudna karteczka! Taka delikatna i zwiewna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Taki był zamiar, dlatego już nic więcej nie dodawałam. :)

      Usuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!