wtorek, 3 stycznia 2017

Urodzinowa kartka dla przyjaciółki

Bardzo prosta kartka, nawet okienko nie zabrało mi zbyt dużo czasu, ale mam ostatnio fazę na shaker cards. Długo się zastanawiałam, skąd brać te szybki. Wcześniej próbowałam wykorzystywać te od stempli, ale niestety większość jest zbyt mała. I wpadłam na pomysł, żeby kupić folie do rzutnika. Sprawdziły się znakomicie, więc i Wam polecam. Są tanie, ok. 1 zł za arkusz A4.

Kolorowania stempli dopiero się uczę. Seria Santoro to moje pierwsze w życiu pokolorowane stemple. Użyłam Distress markerów i ecolin w pisaku - polecam wszystkim ten sposób. Koniecznie trzeba kolorować na dobrym papierze akwarelowym, bo na słabym kolor w ogóle się nie rozchodzi, woda wsiąka w papier i roluje się, nie ma efektu, o jaki mi chodzi. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!