piątek, 3 lutego 2017

Jelonek

Porzuciłam ikonę, bo przyszedł jelonek. Najmniejszy dostępny obrazeczek. Kryształki okrągłe, partial drill. 
Okrągłe kryształki się dużo łatwiej układa. Właściwie jak bym nie przykleiła, tak będzie równo. Podobno robią większą pikselozę, ale nawet na tak małym obrazku z daleka jej nie widać. Podobno też obrazy z okrągłych kryształków są o 1/3 tańsze niż te z kwadratowych. 
Przyszło moje pierwsze pudełeczko - sprawdza się świetnie, już zamówiłam kolejne, bo 8 przegródek nie wystarcza nawet do tak małego obrazka.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!