sobota, 15 kwietnia 2017

Dom

Najpierw powstał wpis po prawej. Laleczkę miałam przygotowaną od dawna, testowałam na niej warstwową sukienkę z koronką. Piesek jest z "Między kreskami", o ile dobrze pamiętam. Domek zamówiony na Allegro, ale miał być brązowy, nie łososiowy. :( Nadawczyni się pomyliła, a mnie szkoda było wyrzucać. Próbowałam go wytuszować na brąz, ale tusz w ogóle się tego papieru nie trzymał.  Więc zostało, jak jest.

Postanowiłam za to dodać jeszcze jedną stronę, z domkami stemplowanymi i kolorowanymi distressami, ecolinami i ZIGami. Tła do obu wpisów były gotowe, wykorzystałam to, co oferował mi smash Eco.

Trawa i domki podklejone są warstwowo, więc robi to lekki trójwymiar. Na zdjęciu tego niestety nie widać, a szkoda.

Cytat wygooglałam.









Czy jest coś bardziej kobiecego niż azyl, dom, jedyne bezpieczne dla kobiety miejsce? ;)
Biorę udział w wyzwaniu "Kobiece sprawy".



1 komentarz:

  1. Ciekawy wpis! Świetne domki!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!