środa, 19 kwietnia 2017

Go Scrap Winner :)

Dziś przychodzę do Was z niesamowitą wiadomością. Po raz drugi w życiu coś wygrałam - tym razem wyzwanie GoScrap, kobiece sprawy. Cieszę się niezmiernie. A dowiedziałam się przypadkiem, scrollując scrapowe strony na fb, bo blogów jeszcze dziś nie przeglądałam. Jestem zaskoczona, nie umiem tego nawet opisać. To niesamowite widzieć swoje prace na takich profilach i pośród prac profesjonalnych scraperek. Dziękuję!

A to wpis, który został nagrodzony:


Pamiętacie, ile miałam wątpliwości wokół niego? Nadal je mam i kombinuję już z kolejnym wpisem z Prima Dolls. Ale dzięki wyróżnieniu chyba bardziej go polubię.

***
Poniżej kolejne wpisy z ostatnich dni. Na pierwszym Housiu, którego życiowym celem było bycie mizianym, wszystko jedno przez kogo; na drugim Polska. Tak, trochę bazuję na spisie pomysłów na wpisy do smasha. ;)



Ten wpis bardzo lubię - ja to ten bachorek najmłodszy na rękach babci Wandy. ;) Kwiatki miały być z papieru w kropki, ale okazuje się, że takiego nie mam - skandal!


A na drugiej stronie Housia - myślenie abstrakcyjne, bo ktoś akurat o nie pytał na grupie ASD :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!