poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Nowe wytwory i kartka dla pewnego młodego gentlemana z autyzmem

Strona w smashu poświęcona mojemu ulubionemu pisarzowi, Krzysztofowi Rutkowskiemu. W kieszonce znajdują się cytaty ze "Śmierci w wodzie". Z prawej strony - tytuły książek. A na zdjęciu ja z KR na wystawie Czapskiego w Zachęcie.




2 kartki w podobnym stylu - styl jest wymuszony tym, że stemple drukowane na Canson Marker, trzeba było podkleić pianką, żeby jakoś się trzymały i nie niszczyły. ;) Ta czerwona - na urodziny przyjaciółki. 





Kartka dla 5-letniego autystycznego chłopca, któremu wszyscy odmówili przyjścia na urodziny.  Obchodzi je 28.04. Jeśli możecie, wyślijcie mu kartkę.

"Za zgodą mamy Aleksa patronat nad całą akcją przejmuje Fundacja FASola z Bielska – Białej. Jeśli zamierzacie wysłać Aleksowi kartkę, piszcie na adres: Fundacja FASola , 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Kasprowicza 48 – z dopiskiem DLA ALEKSA. 
Prosimy o nie wysyłanie korespondencji na adres domowy".
".
Chłopiec lubi Minionki (ale nie te z jednym okiem) i Batmana.


Bardzo chciałam zachować ten haft, mój drugi w życiu. Pokryłam parasolkę glazem, ale nie zrobiła się taka śliczna i błyszcząca, tylko jedynie zesztywniała. :(


Wpis inspirowany filmikiem Mike'a Deakina.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!