środa, 19 kwietnia 2017

O nienawiści

Wpis terapeutyczny. Nie żeby pozostałe nie były terapeutyczne, ale ten szczególnie miał mi pomóc w uporaniu się z emocjami, które wyzwala przemoc matki. Szukałam jakiegoś wzoru, ale chyba nikt nie robił wpisu do smasha o nienawiści. To jestem pierwsza. Na zdjęciu nie widać, bo to widać dopiero pod światło, ale w tle kartkę pokrywa scribbling, wypisałam, co robi mi matka, opisałam przejawy jej nienawiści. Nie zmieściło się wszystko niestety. Nieważne, że tego nie widać. Chciałam to wyrzucić z siebie, tej techniki nauczyła mnie terapeutka, i działa! Trochę. Szpilki symbolizują każde jej złe słowo, ale są skierowane z powrotem ku niej, bo chciałabym, żeby doświadczała tego, co daje światu.

Mam nadzieję, że widać wrota piekieł. ;)



***
Ponieważ pasja to nie tylko hobby, ale i silne emocje, zgłosiłam tę pracę do zabawy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!