czwartek, 6 kwietnia 2017

Szybkie kartki

Prosta kartka wg mapki. ;) Wykorzystałam digi stempel, jego autorką jest Dottie Gleason. Kolorowałam ja, Jarząbek.

Misti jednak niesamowicie ułatwia stemplowanie.


Tu znowu szybka kartka. Stempel ze świnką już miałam pokolorowany i wycięty. ;) Dorysowałam przecinek, bo to znowu stempel z błędem. I obcięłam brzegi, ciekawe, czy to pomoże, żeby nie brudził.


Digi stempel autorstwa Hannah Lynn - kolejna z szybkich kartek ;) Te obrazki idealnie pasują do tych wysokich kartek, tylko nie pamiętam, gdzie je kupiłam!


Tę kartkę zawsze chciałam zrobić, ale nie miałam okazji i nie wiedziałam jak. No to chyba już wiem. ;)


Wczoraj mnie naszło. Bazgrałam sobie, rysowałam szczurka, a kiedy doszłam do łapek, pomyślałam - a właśnie, że nie! Dlaczego wszystkie rysunki są takie nienaturalnie idealne? W życiu tak nie ma. Mamy kule, wózki, nie mamy rąk i nóg, a całe środowisko scrapowe i rękodzielnicze za tym nie nadąża, nie ma żadnych scrapów ani stempli związanych z niepełnosprawnością. Szkoda, że nie umiem rysować, bo bym zrobiła. A na razie uważam szczurka za idealnego i skończonego. Wielka szkoda, że promarkery rozlewają się po tym papierze, bo nie da się ich normalnie pokolorować. Ale będę jeszcze próbować inaczej. Kto zna fokomelika, który ma jakieś święto w najbliższym czasie? (no tak, bo właściwie to Dick mnie natchnął ).

I jeszcze 2 kocie:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!