wtorek, 18 kwietnia 2017

Z ostatnich dni

Najpierw kartki. To karteczka dla przyjaciółki. To jakaś plaga - wszystkie papiery mają kwiatki józiowe albo fioletowe, a zielonych czy niebieskich nie ma w ogóle!
Oczywiście poprawiłam ten błąd na stemplu.


Twisted card zainspirowana filmikiem pitje4life. Ale nawet z tutorialem zapomniałam, że stempel ma być w kwadracie. Ciekawe, jak długo demencja pozwoli mi w ogóle cokolwiek robić. :(


Mała kolorowanka - rysunek: Hannah Lynn.


Drugie w życiu pudełeczko było dołączone do kartki dla przyjaciółki. ;)



I jeszcze 2 wpisy do smasha. Na pierwszym moja rodzina, rok 1977. Albo może jeszcze grudzień 1976.
Potrzebowałam papieru w kropki, a okazuje się, że nie mam!


Na drugim wszystko poszło nie tak, bo kwadrat smasha okazał się za mały, a zdjęcia za duże (ale co tam. ;)



4 komentarze:

  1. bardzo fajny wpis; cudownie wkomponowane sentencje, dziękuję, ze bawisz się z ArtJournaLove. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Uczę się. ;) Także od Ciebie - Twoje wpisy są niesamowite! <3

      Usuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!