poniedziałek, 1 maja 2017

Nie tylko smash

Kieszonka na razie pusta, ale czeka na zdjęcia i listy od Cecily. ;)
Kwiatka robiłam sama z foamiranu i powiem Wam, żr z tego wykrojnika wychodzą najładniejsze - nie trzeba podgrzewać nagrzewnicą, są ładne same z siebie. ;)


Strona dla Danuty Szaflarskiej. Doszłam do wniosku, że za mało w smashu tego, co lubię, i tych, których lubię, a pani Danuta to był jeden z moich wzorów - tak kochać życie i tak żyć aż do końca - mam nadzieję, że mi się uda.
Zdjęcia drukowane na mojej drukarce na zwykłym brystolu 120 gr, tylko że jest gładziutki i błyszczący. Nie każde zdjęcie tak ładnie drukuje. Zdjęcia złej jakości są drukowane paskudnie.




A tu kartka dla Maryli - ten stempel przecież ją przedstawia! (pochodzi z bloga Free Dearie Dolls)



2 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten blog. Masz imponujący rozmach, próbujesz tylu różnych rzeczy i nigdy nie wiadomo czego oczekiwać. Nawet nie wiedziałam, ile jest różnych możliwości robienia kartek i innych craftów. Dzięki tobie spróbowałam diamond embroidery i naprawdę świetnie się bawię. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Cię dziękuję za te ciepłe słowa! Myślałam, że blog dociera tylko do moich znajomych i że poziom jest na razie taki, że tylko ich może zainteresować. ;)
      Bardzo się cieszę, że kogoś do czegoś natchnęłam, m. in. po to też piszę - fajnie, jeśli ktoś znajdzie coś dla siebie. Robienie tylu rzeczy może oznaczać, że w żadnej dziedzinie nie będę naprawdę dobra, bo się rozdrabniam, ale nie chcę na razie z żadnej rezygnować. ;)
      Pozdrawiam serdecznie. ;)

      Usuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!