wtorek, 27 czerwca 2017

Z gratulacjami

Oto karteczka zrobiona na zapotrzebowanie mojej przyjaciółki. 
Robiłam ją z pamięci, ale poprzednie w tym stylu robiłam wg tutoriala, niestety autorkę mam zapisaną w albumie na fb, a szajs od tygodnia nie pozwala wchodzić do albumów, więc nie mam jak sprawdzić nicka. :( Jak to naprawią, to dopiszę. Warto propagować ten pomysł autorski, bo jest cudny! Ja tylko lekko go zmodyfikowałam, przenosząc kwiat na drugą stronę i wstawiając banerek zamiast nitki. 



Edit: Szajs nie działa nadal, ale znalazłam na yt tutorial, o którym pisałam.


9 komentarzy:

  1. Niby taka prosta, a ma w sobie to coś. śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też mnie to urzekło. Ja ją trochę zmodyfikowałam: https://www.youtube.com/watch?v=smWs2C27fIk

      Usuń
  2. A próbowałaś book artu? Chętnie bym zobaczyła w twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, raczej nie dałabym rady :((

      Usuń
    2. No niektóre są rzeczywiście tak imponujące że przytłaczają. Ale book folding nie wydawał mi się bardziej skomplikowany od kartek i po prostu jak zobaczyłam tę karteczkę to skojarzenie miałam natychmiastowe :) Kartka jest świetna, nie wiedziałam że można tak twórczo to wykorzystać i naprawdę ciekawy efekt a przy tym takie ciepło i radość.

      Usuń
    3. Dla mnie głównym problemem jest brak przystosowanych tutoriali. Z takiego np. nic nie rozumiem: http://www.instructables.com/id/Folded-Book-Art-Best-most-clear-Tutorial-available/

      A przepiękne są niektóre twory <3

      Usuń
  3. Tu chyba lepiej widać o co chodzi:
    https://www.youtube.com/watch?v=-Jl-xz6zoKU

    Wzory można znaleźć w necie mam wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego znacznie więcej zrozumiałam. Czy oni mają zestawy do tego? Bo gdybym miała sama szukać książek, to bym wymiękła. ;)

      Usuń
    2. Odnoszę wrażenie że przede wszystkim wzory można znaleźć. Na Etsy i w ogóle darmowe też w sieci. Generalnie wychodzi się z założenia że podaje się ile książka musi mieć stron i jaką wysokość ale żeby książkę dostarczać to chyba niekoniecznie, po prostu "Weź dowolny hardback o określonej ilości stron"...

      Usuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!