niedziela, 23 lipca 2017

Z dużymi kwiatami

Oto kartka na wyzwanie kwiatowe.

Oraz na letnie wyzwanie w Skarbnicy pomysłów.

Oraz na wyzwanie z kwiatami. ;)

Oraz na kwiatowe wyzwanie AltairArt.

Kwiaty stemplowane stemplem Agaterii, wycinane, moczone i formowane na mokro (poza białym, który jest z foamiranu). Pierwszy raz użyłam tej techniki i spodobała mi się, będzie więcej takich kwiatów. ;) Pierwszy raz używam też tekturek na kartkach. Mam całą ich szufladkę, a nigdy nie umiałam wykorzystać.













12 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło. Świetne kolory.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty tutaj fajnie działasz!Uwielbiam taką różnorodność.
    Kartka fantastyczna-podobają mi się zwłaszcza kwiaty ze stemplem!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dziewczyny!
    Też mi się podoba ten stempel, ale odleżał swoje, wcześniej nie robiłam kwiatów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna kartka, dziękujęmy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te kwiaty! Szkoda ze nie zrobiłaś nic z tą tekturką;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa kompozycja kwiatowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolorowa praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie prezentują się te kwaity! Dziękuję za udział w wyzwnaiu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  12. wonderful card with romantic mood! ))) thank you for playing along with us at AltairArt!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!