niedziela, 12 sierpnia 2018

TUSAL 2018

Od kilku dni zastanawiam się, czy tusal ma sens, bo wygląda na to, że nic się nie zmieni jednak. Wizytę u psychiatry mam dopiero pod koniec sierpnia. Potrzeba ok. miesiąca, żeby nowe leki zaczęły działać. Czyli 9.09 raczej nie będę jeszcze wiedziała, czy zadziałały.

Więc na razie tylko słoiczek i wpis o demencji. Zbieram pytania na jej temat, więc jeśli ktoś jakieś ma, a nie może ich zadać swojemu choremu w domu, to możecie je zadać mnie. :)



PS. Niestety oba moje blogi mają nadal zepsute komentarze. Komentarze znikają albo nie ma żadnego powiadomienia, że są. Dziś zorientowałam się np., że na drugim blogu jeden komentarz czeka od 8.08! Żadnego powiadomienia nie dostałam! Z kolei na tym blogu nie mam nawet opcji "komentarze do publikacji", mam tylko "opublikowane" i "spam" i w żaden sposób nie mogę nigdzie znaleźć, gdzie są komentarze do dodania. :(

PPS. Chciałam bardzo serdecznie podziękować osobom, które wystawiają coś na moją rzecz na Allegro. Bardzo, bardzo Wam dziękuję, jesteście niesamowici! <3


13 komentarzy:

  1. Hmmm... Z tymi komentarzami to już więcej osób narzeka. Ale coś podobno da się z tym zrobić. Tylko nie bardzo się interesowałam, bo mój blog na WordPressie...
    A słoiczek... Zawsze mi się podobała ta sprawa, ale jakoś nigdy projekt nie doszedł do skutku.
    Twój bardzo ładny :)
    W wolnej chwili, gdy usiądę przy kompie, popatrzę też na drugiego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sloiczek <3 zerknie zaraz na 2 bloga z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słoiczek bardzo ładny ... :) Pozdrawiam i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki optymistyczny słoiczek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Fajny pomysł 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tym słoiczkiem. Dużo zdrowia życzę dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że trzeba się uzbroić w cierpliwość i mieć nadzieję, że będzie lepiej. A może leki zadziałają szybciej? różnie z nimi bywa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze, kiedy do Ciebie trafię, to zostaję tu na długo. Masz nam tyle do powiedzenia! Wspaniale, że dzielisz się swoimi spostrzeżeniami, odczuciami, problemami ale także radościami. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny słoik, dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie miałam możliwości wcześniej tu zajrzeć, ale teraz wróce :) Fajny pomysł na słoiczek.Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoiczek świetny, ściskam mocno i trzymam kciuki aby nowe leki dały rezultaty wcześniej niż się tego spodziewasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra słoiczek Daga. Trzymaj się dzielnie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten słoiczek,ślę moc uścisków i trzymam kciuki za poprawę i aby leki zadziałały wcześniej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!