sobota, 6 stycznia 2018

Haft matematyczny

Dziś wyjątkowy wpis. Praca nie jest moja. Moja przyjaciółka Renia, zainspirowana moimi kartkami, postanowiła też jakąś zrobić. Wybrała haft matematyczny. Robiła go po raz pierwszy w życiu i zobaczcie, jak pięknie jej wyszło!



Przepraszam Was za jakość zdjęć, ale u mnie o tej porze roku nie da się w ogóle robić zdjęć. Robiłam zdjęcia w słonecznym miejscu w samo południe, a i tak wyglądają, jakby już był wieczór. W dodatku pierwsze zdjęcie robiłam kilkanaście razy i za każdym wychodziło mi krzywo. To dlatego, że już nie mogę klęczeć nad pufą, jak robię zdjęcie, tylko muszę stać i się pochylać. Ręce mi się trzęsą i nie widzę dokładnie, co fotografuję, bo okienko telefonu jest dla mnie za małe. Muszę sobie jakiś stołeczek sprawić do robienia zdjęć albo robić z wózka. ;) Na szczęście haft widać dość dokładnie. ;)

Sama bardzo bym się chciała nauczyć tego rodzaju haftu, ale ciągle wydaje mi się to dla mnie za trudne. Renia mówiła, że miała problem z robieniem dziurek, więc ja będę mieć jeszcze większy. ;(


22 komentarze:

  1. Przepiękna kartka. Wcale nie widać, że Przyjaciółka robiła go po raz pierwszy. Podziwiam, że wybrała taką trudną technikę.
    A Tobie życzę duuużo zdrowia, choć może to brzmieć banalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja haft matematyczny. Jak ja go dawno nie widziałam. Jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft matematyczny?? Naprawde mozna sie od ciebie dowiedziec mnostwa rzeczy. Ide sprawdzac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa ta technika, kartka śliczna. Czy próbowałaś obrabiac zdjęcia? Jest taki calkiem darmowy program fotoscape, mozna dokonać tam cudów ;) serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam, ale jedyny zrozumiały program to Picassa, której teraz i tak nie mam, bo durny Linux mi nie pozwala. Tam przynajmniej można horyzont wyprostować. W innych programach już nie ma tak jasno zaznaczonych opcji. :(

      Usuń
  5. Piękna. Chciałabym się kiedyś nauczyć tworzyć i haftować matematycznym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka wyszła pięknie:) Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:) Duzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna jest! Serdecznie pozdrawiam -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Podziwiam te dziergania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam zawsze ten haft, ponieważ efekty są przepiękne! Tak jak tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, życzę wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka wyszła pięknie , haft matematyczny to dość precyzyjne zajęcie wymaga dużo cierpliwości, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło widzieć, że moja ukochana technika rośnie w siłę ;)
    Jak na pierwszy raz to wyszła genialnie - moje pierwsze nie były tak dobre :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka, Renia spisała się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super że masz przyjaciółke która ma podobną pasję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! W dodatku okazało się, że zaczęłyśmy się uczyć sutaszu zupełnie niezależnie ;)

      Usuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!