czwartek, 1 lipca 2021

Bugaboo - inspiracja dla Crafts Galore Encore (17)

Kolejny miesiąc to kolejne wyzwanie w Crafts Galore Encore! Temat jak zawsze dowolny, a sponsorem w tym miesiącu jest Bugaboo!

Tym razem wykonałam kartkę. Użyłam jednego z moich ulubionych teł GG, docięłam je tylko do kwadratu. Obydwa stempelki Bugaboo pokolorowałam markerami alkoholowymi. Dodałam trochę brokatu na środeczki kwiatów i clear gloss na oczka psa.

Użyłam stempelków Chihuahua Puppy Set i Teacup Flowers 1

Sklep

Blog

Facebook

Nagrodą w wyzwaniu jest voucher na 12$ do sklepu Bugaboo. :)

EDIT: Niektórzy z was mogą być świadomi, że Bugaboo Store jest już zamknięty, więc zaoferujemy losowemu zwycięzcy tego wyzwania 4 digisy, które otrzymał DT. Są to: I Bake Because..., Kitties, Love Angel and Teacup Flowers.




Zgłaszam pracę do wyzwania w Bugaboo :)




4 komentarze:

  1. Bardzo fajna kartka :) Tło świetne, pies pocieszny, a napis bardzo humorystyczny. Całość super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi te Twoje kwiatki przypominają opolski wzór (takie skojarzenie, bo w weekend właśnie malowałam taki wzór na porcelanie), świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne te kwiatki :) Piękna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty cudnie komponują się z tłem.
    Przepiękna kartka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!