czwartek, 1 lipca 2021

Inspiracja dla SheepSki "Celebrations"

Dziś startuje blogowe wyzwanie na blogu SheepSki. Opcjonalny temat wyzwania to CELEBRATIONAS. Od razu skojarzyło mi się z celebrowaniem chwil, małych przyjemności, zachodów słońca, drobnych rzeczy i emocji, a z tym z kolei skojarzyła mi się Faye  na grzybku. :)

Stempel pokolorowałam markerami alkoholowymi i wycięłam podwójnie, żeby skleić warstwowo. Chciałam pokazać, że tylko 2 warstwy też dają fajny efekt przestrzenności, nie trzeba ich robić 3-4-5. :) Warstwy podkleiłam na tekturkach. Dodatkowo odgięłam skrzydełka, które wcześniej wyembossowałam przezroczystym pudrem tęczowym. 

Tło to tusze distress i monoprinting, drzewka Lavinii i trochę gazy. Gazę namoczyłam w tuszu. Do przyklejenia kuleczek użyłam kleju Magic i pudru sticky i muszę powiedzieć, że klej sprawdza się znacznie lepiej. Użyłam go przy samej nóżce grzyba i zobaczcie, jak tam się te kuleczki pięknie trzymają. W innych miejscach użyłam pudru i większość poodpadała. 

Sklep

Blog

Grupa







4 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!