wtorek, 6 lipca 2021

Inspiracja dla Ike's World (12)

Opcjonalny twist w tym miesiącu to Christmas. Zrobiłam kartkę ze stempelkiem Bauble Cat. Miałam akwarelowe tło w zapasie, więc je wykorzystałam. Do stempelka dodałam gałązki. Początkowo miały być zielone (a bombka miała być jedynym czerwonym elementem), ale postanowiłam, że kartka niemal monochromatyczna będzie ładniejsza. Potuszowałam je na niebiesko distressami na mokro i dodałam srebrny puder do embossingu. Na bombkę nałożyłam clear gloss. Kota i bombkę podkleiłam tekturką.

Blog

Grupa

Sklep





3 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!