wtorek, 13 lipca 2021

Gluciarnia fioletowa pływa

Ewcia zrobiła kolejnego lajwa do kolejnego wyzwania - TAZII na Świrach Rękodzieła. Jeśli chcecie się nauczyć, jak zrobić okienko z wodą, to Ewa Wam to pokaże. :) U mnie zamiast żelu niestety... płyn odkażający Carex w kolorze niebieskim, choć to wiele zmienia. No ale musiałam przecież spróbować!




Papierki to We Are 3, niestety przez niebieskiego gluta niewiele widać, więc już nie dokładałam żadnego stemplowania czy roślinek, a digis musiał być na wierzchu, bo spod spodu niewiele widać, a poza tym niebieski zmienia kolory. W środku błękitne kuleczki (niestety nie miałam szafirowych) i kryształki z DP. Digis wytuszowany na sucho distressami. 

Do wyzwania będzie jeszcze tag i coś zamiast zakładki, ale obie prace będę mogła pokazać na blogu dopiero we wrześniu. :)

5 komentarzy:

  1. Fajniutko wyszło :) Woda świetnie wyszła! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Marudzisz! Niebieski żel pięknie pasuje do kolorystyki kartki i do jej klimatu😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystykę właśnie musiałam zmienić przez to, że żel jest niebieski. Digisy normalnie powinny być POD żelem, ale do tego musi być przezroczysty i nie zmieniać koloru. Dziś mi opiekunka doniosła żel, to jeszcze może spróbuję wg lajwa. ;)

      Usuń
  3. Zabawnie wyszło z tą gluciarnią. I efekt całkiem, całkiem - mnie tam się bardzo podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!