wtorek, 27 lipca 2021

Kolejne wyzwania

25.07. Według badań osoby aseksualne doświadczają najwięcej przemocy ze wszystkich osób LGBT+. Co więcej, doświadczają tej przemocy nawet od innych członków społeczności LGBT+. Dlatego ta karta nie mogła wyglądać inaczej. :)




27.07. To chyba najbardziej wymagający stempel, z jakim miałam do czynienia. Nigdy nie byłam w Ameryce, nie znam za dobrze ich folkloru, a stempel ma takie szczegóły, których nie widziałam nawet przez lupę. :) Ale postanowiłam spróbować. Cytat to słowa Baracka Obamy, a ja dołożyłam swoją niewielką cegiełkę do przystąpienia Polski do NATO, tłumacząc dyrektywy. I jestem z tego dumna! 

Nie mam dobrego zdjęcia tej pracy, nie mam do niej serca. Nie przepadam za takimi digisami, to dla mnie zdecydowanie wyjście ze strefy komfortu, a wiadomo, że wtedy nic nie wychodzi, jak trzeba. Celowo nawiązuję do osobistego wspomnienia - znowu - a nie polityki, i niech tak zostanie. :) Na zdjęciu kompletnie nie widać złotego żelopisu, a tyle go tam jest!


Pozostałe wyzwania chyba w tym miesiącu przejdą mi koło nosa. ;(

2 komentarze:

  1. Świetne pracę.
    Piękne tęczowe włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze, poruszona przez Ciebie tematyka jest bardzo ważna. Obie prace są świetne, brawo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!