czwartek, 13 grudnia 2018

Pozostałe świąteczne

Za każdym razem, kiedy myślę, że już nie może być gorzej - jest gorzej. Tak jest od 42 lat, a ja nadal bezsensownie liczę na to, że choć raz będzie inaczej. Macie jakieś sposoby na to, żeby przestać być głupią? Szkoda na to czasu, życia, siły, energii!

To reszta wyklejanych kartek z tego roku. Miałam ich tylko 8 i ostatnią kończyłam dziś, chwilę przed wysłaniem. Nawet gdybym miała ich więcej, nie byłabym już w stanie z nimi zdążyć. To dla mnie najgorsze - nie wystarczyło mi kartek dla wszystkich, którym chciałam je wysłać, a w moim przypadku to kartka jest rozmową, a nie życzenia świąteczne, więc same życzenia bez kartki nie mają dla mnie sensu. Wysyłam kartki tylko bliskim mi osobom (to nie jest służbowy obowiązek ani coś, co "wypada" zrobić), a one od dawna wiedzą, że życzę im najlepiej, i to przez cały rok, a nie tylko w święta, więc powtarzanie tego samego z różnych okazji nie ma dla mnie sensu. Wystarczy powiedzieć raz. To sama kartka ma znaczenie, bo jest robiona z myślą o kimś, specjalnie dla tego kogoś, pod tego kogoś, symbolicznie wręcz. Uwielbiam to robić! I zdołowało mnie to, że w tym roku nie jestem w stanie robić kartek. Dlatego jak zobaczyłam DP cards, ucieszyłam się bardzo, bo to też jakaś forma craftu. Ale przyszły zbyt późno. Nie nadaję się do tego, żeby klasyfikować bliskich według tego, kto jest mi bliższy, nie będę wybierać, cały ten pomysł jest głupi, bo to jak kazać dziecku wybierać, czy woli tatusia, czy mamusię. Kartki pójdą do 8 pierwszych osób z listy - a mam listę osób, do których wysyłam kartki. Lista nie jest alfabetyczna, rozrasta się regularnie, nie ma lepszych i gorszych listowiczów, są tylko tacy, dla których chcę robić kartki regularnie, ale to,  czy je robiłam, nie zależało od okazji, tylko od tego, czy akurat miałam pomysł na kartkę.

Miałam potrzebę, żeby to wyznać, żeby nikt nie czuł się pokrzywdzony. :)

Do Niegowa wysłałam w tym roku kartki zeszłoroczne. Dwie świąteczne, jedna noworoczna. Zostało mi sporo kartek bez okazji, więc wyślę je w ciągu roku, żeby się wszystko nie kumulowało w grudniu. Was też zachęcam. :)

Zdjęcia paskudne, wybaczcie. Co roku mam ten sam problem - bo zimą jest za ciemno - a w tym jeszcze większy, bo robiąc zdjęcia, złamałam kość w kostce w tym samym miejscu co rok temu. W ogóle się przez ten rok nie zrosła. Teraz mogę robić zdjęcia tylko na stojąco, więc zostaje mi biblioteczka. Paradoksalnie zdjęcia z biblioteczki wyszły lepiej niż inne.








Pomyślałam, że tego rodzaju kartki mogą się spodobać pensjonariuszom Niegowa, więc chyba zamówię ich jeszcze kilka i zrobię na przyszły rok. :)


19 komentarzy:

  1. Piękne te kartki. Najbardziej podoba mi się ta z dzwoneczkami :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne magiczne karteczki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki. Podziwiam, że mimo wszystko nie odpuszczasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kartki 😍 pozdrowionka i dużo siły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki :) pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne karteczki. W tym roku nie mam siły do tego, aby wysyłać komukolwiek. Wręczę tylko osobiście paru osobom.

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNE kartki, wyglądają pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam bardzo za wsparcie. Ja wiem, że to może dziecinne obrazeczki, a nie prawdziwe kartki, a na pewno nie takie, do jakich chciałabym wrócić, ale mają dla mnie ogromne znaczenie, bo mam nadal nadzieję, że będą wstępem do powrotu. :) Trzymajcie kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki są świetne, Mikołaje w szczególności :) Trzymam kciuki, nadzieja nigdy nie gaśnie i nigdy nie jest głupia :) Pozdrawiam i ściskam zarazem cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, świąteczne kolory. Cudne prace. Zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki. Dużo zdrowia, przesyłam uściski świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe jest to, że wciąż walczysz i chcesz dzielić się dobrem. Robótkowiczów ucieszy Twoja kartka, a ja mocno Cię sciskam i życzę pogody ducha!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki, dużo siły życzę do walki i jak najbardziej zdrowia. wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te kartki! Wszystkie!
    Przykro mi, że znowu masz złamanie i cierpisz. Myślę ciepło o Tobie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!