czwartek, 20 maja 2021

Inspiracja dla SheepSki "Girlz Rule"

Dziś dla odmiany wpis do mini art journalu. :) Wybrałam stempel Victoria - image no 47. Fantastycznie wyszła ta steampunkowa kobieta, lepiej, niż się spodziewałam! Mimo że mam tylko jeden zestaw brązów. :) Cytat pochodzi z wiersza niedawno zmarłego Adama Zagajewskiego, któremu należał się nobel, ale go niestety nie doczekał... Bardzo mnie poruszyło to, że można mieć coś już, już, w zasięgu ręki przez tyle lat, i nagle wszystko stracić... Na ogół to się przydarza kobietom.

Sklep

Blog

Grupa




Pracę wykonałam, żeby Was zainspirować do udziału w wyzwaniu na fb. Jego opcjonalny twist to "Girlz Rule", ale zawsze można wykonać pracę AG. :)


5 komentarzy:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!