czwartek, 11 maja 2023

Lajw Kasi Gałeckiej

Na artjournalowej grupie Ewy Kasia Gałecka zrobiła lajw. Kolorowaliśmy Gorjusskę kredkami akwarelowymi (a ja nowymi akwarelkami z ali, które przyszły akurat wczoraj). Tło robiliśmy akwarelami (ja mgiełkami) za pomocą folii. Moje tło wyszło beznadziejnie, więc zrobiłam drugie. Bez folii, za to pryskałam mgiełkami bezpośrednio na biurko (specjalnie do tego mam na biurku płytę plexi), potem dodawałam wody i na to kładłam art journal. Robiły się całkiem fajne plamy. 

U mnie Gorjusska oczywiście ze szczurem. :) Ofeczka co prawda nie siedziała mi w czapce, tylko w biustonoszu, ale spędziła tam całe swoje życie, sama je sobie wybrała i kochała całym szczurzym serduszkiem. 

Z akwarelami, jak widać, nie polubiliśmy się. To był pierwszy i ostatni raz. Ale kolory fajne, do tła będą idealne. Może spróbuję jeszcze z kredkami akwarelowymi? :)

Wpis leci do ScrapElektrowni - tydzień 19.



1 komentarz:

  1. Pięknie pokolorowane.
    Może jeszcze się polubisz z akwarelami?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!