poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Zabawa blogowa "20"

U Jasiowej Mamy ciekawa zabawa, która pozwoli nam się lepiej poznać. Jeśli tu zaglądacie, zajrzyjcie i do Jasiowej Mamy! Zabawa - klik!


A oto 20 faktów o mnie. ;)

1. Kocham szczury. To najinteligentniejsze zwierzaki na świecie, a do tego cudy natury, nie tylko ze względu na skomplikowane życie społeczne, ale i z powodu właściwości biologicznych (np. z powodu składanych żeber).

2. Kocham czytać. Kiedyś czytałam ok. 1000 książek rocznie, niestety demencja sprawia, że teraz trudno mi przeczytać choćby 200.

3. Z wykształcenia jestem psychologiem społecznym, z zawodu - redaktorem językowym i technicznym.

4. Skończyłam psychologię społeczną na Uniwersytecie SWPS jako pierwszy rocznik absolwentów tej uczelni.

5. Kocham psy, zwłaszcza labradory. Niecałe 2 lata temu umarła moja labinka Sara, mój pies pomocnik, moja przyjaciółka.

6. Choruję na ultrarzadką chorobę - zespół Ehlersa-Danlosa, typ kifoskoliotyczny 6a.

7. Deficyt hydroksylazy lizylowej i jednocześnie prolinowej sprawia, że jestem jedyną osobą na świecie z tą odmianą choroby.

8. Nie mogę mieć dzieci, ale też nie chcę ich mieć, choć kiedyś myślałam o adopcji.

9. Nie jadam śniadań, za to z powodu wrzodów i niewydolności układu trawiennego muszę najadać się na noc.

10. Jestem wyjątkowo przywiązana do polszczyzny i boli mnie kaleczenie jej; staram się pisać po polsku, nie po polskawemu, mimo demencji naczyniowej.

11. Nie znoszę przemocy,zwłaszcza psychicznej.

12. Jestem uczulona na większość zwierząt, ale ignoruję to i hoduję szczury. ;)

13. Moim zwierzakowym marzeniem są lotopałanki.

14. Zlikwidowałam kamienie nerkowe, przez rok pijąc odgazowaną coca-colę.

15. Od 13 lat nie oglądam tv i nie słucham radia.

16. Mam słuch absolutny, kiedyś grałam na flecie prostym, altowym i na pianinie. Pianino nadal nawet stoi w biblioteczce.

17. Duży pokój jest u mnie biblioteczką, mam tam ponad 2000 książek.

18. Mieszkałam w Legionowie, Radzyminie, Krakowie i Dąbrowie Górniczej. Przez krótki czas także w Londynie i nawet chciałam tam zostać na stałe.

19. Nie mogę mieć prawa jazdy.

20. ...ale za to mam czaderski wózek inwalidzki. ;)



6 komentarzy:

  1. Szczury :) też je uwielbiam! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. odważna zabawa, nie wiem czy byłabym w stanie się tak obnażyć, ale pracuje nad fobią społeczna i ptsd więc definitywnie podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba się obnażać. Jak widzisz, ja nic prywatnego nie pisałam. ;) Wybór faktów to indywidualna sprawa. Możesz wybrać zewnętrzne w stosunku do Ciebie, tak jak ja. ;)

      Usuń
  3. Witaj Daga jak miło Ciebie bliżej poznać. Szczurów wolę nie hodować ale fajnie, że masz takie zwierzątka. Świetna sprawa. Lubię Cię taką jaką jesteś i fajnie, że udało się mi trafić na Twojego bloga.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobre słowa. Ja też się bardzo cieszę!

      Usuń
  4. Miło było bliżej Cię poznać. Też bardzo lubię czytać książki :)

    OdpowiedzUsuń