poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Syrenka na wyzwanie

Jeszcze jedna kartka na potworne wyzwanie. ;)

oraz
na wyzwanie wakacyjne ;)

I jeszcze jedno wakacyjne ;)

Próbowałam zrobić tło tuszami w ten sposób, że najpierw odbija się tusze na plexi, psika wodą, a potem przesuwa po nich bazę kartki. Nie wychodzi to dobrze, kompletnie inaczej niż na filmikach na yt. Tusze się nie blendują, a kartka brystolu się łuszczy, zostawiając białe kropki. Do tego chłonie całą wodę, więc się wygina. Lepiej wychodzi tło akwarelowe.








16 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona efektem 3d, jaki uzyskałaś! Te rośliny i kamień jakby dużo dalej, rybki 2 plan a Syrenka pierwszy! PIękna! dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie sliczna kartka. Bardzo się mi podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna kartka:)! a probowalas z papierem akwarelowym? jakich tuszy uzywasz? polecam tusze Memento oraz Distress:), pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam właśnie Distressów, bo tylko takie mam ;) Papier akwa nie przyszedł mi do głowy, niemówili o takim w tutrialu. ;( Myślisz, że z nim lepiej pójdzie? Następnym razem spróbuję. Brystol chłonie natychmiast całą wodę i tuz się po nim już nie daje przesuwać :(

      Usuń
  5. Jest śliczna;)
    Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czadowa, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna praca. Trzymam kciuki! Pozdrawiam. Lucyna z EKO-DECO

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Marta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca ! dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT EKO-DECO.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że papier akwarelowy będzie zdecydowanie lepszy niż brystol:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo łądna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!