piątek, 3 lipca 2020

2 zakładki DP

Dziś szybki wpis, 2 zakładki DP dla przyjaciół. :)




9 komentarzy:

  1. Cudne :) podziwiam cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście cierpliwość tu nie jest potrzebna. :)

      Usuń
  2. Prześwietne! Coraz bardzie mi się ta technika podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo relaksująca, ale tylko pod warunkiem, że robisz małe projekty, takie na jeden raz jak zakładki, notesy itp. Większe obrazy wymagają niestety cierpliwości :/

      Usuń
  3. O! Zaskoczyła mnie zmiana wystroju Twojego bloga! Pozytywnie zaskoczyła. Fajna ta zieleń.
    Zakładki są piękne. Obie super. Nie wiedziałabym na którą sie zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zakładki chyba mnie mniej przekonują. Chyba jak dla nie trochę kiczowate...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynko, to jak z Twoimi kartkami - one nie mają się podobać Tobie, ani nawet mnie, tylko osobom, do których będą należeć. :) Ja nie oceniam czyjegoś gustu, bo to nie jest coś, co się wybiera.

      Usuń
  5. BTW, to właśnie o zakładki DP mam najwięcej pytań, ludzie chcą je kupować, a ja nie mam ani jednej na sprzedaż. :) Muszę to zmienić, więc będzie ich tu zapewne więcej. :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!