wtorek, 4 sierpnia 2020

Inspiracja dla Ike's World DT (1)

Od sierpnia jestem członkinią DT Ike's World. To moja pierwsza inspiracja. Sue tworzy stemple bardzo z mojej bajki. :) W sierpniu temat wyzwania to Anything Goes with an option THREE OF A KIND.

Użyłam stempla "Children of the Night". Tło wzięłam z kupki teł wykonanych dawno temu metodą monoprintingu. Do tego washi i napis i jest coś w rodzaju kolażu, bardzo w moim stylu. :)



Przydarzają mi się dobre rzeczy, takie jak to zaproszenie, a we mnie już nie ma radości. Może inni tak potrafią, ale ja nie umiem się pogodzić z tym, że muszę oddawać takie prace, których się wstydzę - i to nie z mojej winy. Że nie mogę zrobić takich prac, jakie normalnie robię i jakie akceptuję. Może nie jestem zbyt dobra w kolorowaniu, ale naprawdę nie jestem aż tak zła, jak mnie do tego zmusza koszmarny cienki papier, jaki mi narzucają w xero. W dodatku znienawidziłam kredki już do końca i nie byłam w stanie się zmusić do ich użycia. To już nie jest przyjemne. Scrapbooking miał mnie trzymać przy życiu - i trzymał! - teraz ciągnie mnie w dół, i to w dwójnasób, bo muszę te nieudane prace upubliczniać. Gdybym jeszcze mogła normalnie czytać jak kiedyś, to to nie miałoby aż takiego znaczenia, ciężar problemu rozłożyłby się na dwa.

Anything Goes 31.08

10 komentarzy:

  1. That is such a cool piece Dagmara and I love the background :-)
    Thank you for making this for me at IKEsWORLD Challenges :-)
    Hugz
    IKE xx

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Daga, jesteś mistrzynią w niesamowitych pracach z klimatem! Mówię to bo to wiem i widzę! Kwiatki, bratki i stokrotki jest łatwo zrobić, a pracę z charakterem i przekazem to już nie każdy potrafi. Ty potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, jakie to jest creepy! Odlotowa praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest świetna. Jeżeli coś jest nie tak, to ja tego nie widzę. Każda z Twoich prac jest dopracowana i zawiera dopasowany cytat, idealny komentarz do świata.
    Czy z tym papierem nie da się nic zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka. Cytat idealny.
    Pakietaj, że moja propozycja druku jest aktualna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Great project Dagmara. Thank you for sharing with us over here at LeAnn’s World 101 and best of luck with your entry.
    Wendy DT Member for https://challengeleannsworld101.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę creepy, ale i tak mi się podoba :) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Daga - mam dreszcze! Brawo - wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku GRATULUJE!!!
    Praca jest świetna. Bardzo charakterna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!