czwartek, 6 sierpnia 2020

Mechaniczna dziewczyna :)

Na sierpniowe Progressive Freebie Challenge w Outlawz zrobiłam kartkę z tekturkami i stemplem. Tło zrobiłam mgiełkami. Wyembossowałam na nim zegary, na to nakleiłam tekturki - też wyembossowane. Stempel pokolorowany kredkami - nawet nie chcę o tym gadać. :) Dodałam kilka cekinów, trochę clear glaze'u i cytat z Iana Fleminga.





Wyzwania:
Birthday http://outlawzchallenges.ning.com/group/friday-color/forum/topics/festive-friday-s-challenge-aug-7-aug-21

13 komentarzy:

  1. Mechaniczna i taka jest, super klimat na kartce :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała! I hasło moje ;)))
    Uściski Daga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pitole!? Dagmara, ale że Ty masz coś do tego stempla pokolorowanego?! to albo robisz genialne fotki, albo... No cóż zupełnie nie słusznie czepiasz się sama siebie... Bardzo podoba mi się ta kartka. Fajny embossing a co do stempli to naprawdę nie widzę w nim źle zrobionego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, serio, wejdź na jakąś grupę kolorowankową i zobacz, jak wygląda kolorowanie kredkami. Ja się tego nigdy nie nauczę, głównie dlatego, że nie mam cierpliwości, żeby nakładać miliony warstw i poświęcać godziny na kolorowanie jednego stempla. Markerami alko to się robi w 10 minut i bez nerwów, a efekt sto razy lepszy, mimo że w markerach też jestem słaba. Chyba się złamię i jednak poproszę kumpla o naprawienie drukarki, chociaż on się strasznie boi, że mnie zarazi. :)

      Usuń
    2. Hmmm, o tak to pewnie trochę jak: Wiem, że nic nie wiem...
      Im więcej się uczysz zgłębiasz jakąś dziedzinę wiesz jak wiele nie wiesz i jak wiele umieją inni...
      ale dla mnie kompletnie nie kolorowanej piękne są Twoje malowane stemple...
      I pamiętaj, że najważniejsze jest by podobało się Tobie i innym... Nie trzeba się porównywać...

      Z drugiej strony... Moja Mama zawsze powtarzała by porównywać się do lepszych, nie gorszych.

      Usuń
    3. Twoja mama mówi prawdę! Zawsze równaj w górę, nie w dół. :)

      Usuń
  4. Super kartka i pięknie pokolorowany stempel 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Ja tam nie widzę niedociągnięć żadnych...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo Twojego niezadowolenia dla mnie jest świetnie.
    Podziwiam za umiejętność kolorowania.
    Kartka jest skomponowana rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka, a stempel jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyszło Ci mediowanie - efekt wow! A stempel perfekt pokolorowany! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!