wtorek, 6 sierpnia 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: AJ

 Dziś moja praca do DT RT to wpis do AJ z papierów Alicjowych. Kapelusznika zmajstrowałam w Bingu, wycięłam motylki wykrojnikami z jego płaszcza. Przykleiłam je tak, żeby skrzydełka odstawały, a na ich miejsce wkleiłam motylki wycięte ze starej książki. 

Tło to papiery z Alicją, stemple i trochę podkolorowałam carandache'ami. 

Today my work for DT RT is an entry for AJ from Alice's papers. I made the hatmaker in Bing, cut out the butterflies with cutting dies from his coat. I glued them so that the wings would stand out, and pasted butterflies cut from an old book in their place. 

The background is Alice papers, stamps and I colored a little with carandaches. 







1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!