czwartek, 1 sierpnia 2024

All Dressed Up - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Crafts Galore Encore zaczyna się właśnie nowe wyzwanie pod naszym ulubionym tytułem - Anything Goes. W lipcu naszym sponsorem jest All Dressed Up i do wygrania są 3 digisy z ich sklepu!

Wykonałam wpis do mini AJ według live'a Karoli. W roli głównej, poza digisem ADU, pastele, nasze ulubione carandache. Nie mam markerów, więc użyłam tych samych pasteli, tylko ciemniejszych kolorów, i srebrnego markera, który się wypisał. Takie wychodzą wpisy, kiedy się nie może spać i słucha się w nocy Sanah, np. piosenki "Śrubka". :)

Pod tłem dodałam przezroczyste gesso, żeby pastele lepiej się rozmazywały. :)

                                                                                 Sklep

Grupa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!