środa, 31 lipca 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: Zakładka

Do końca lipca trwa wyzwanie Christmas in July in RT. TUTAJ możecie zobaczyć szczegóły. Wystarczy ściągnąć freebie i stworzyć dowolną pracę. :)

Ja zrobiłam zakładkę ze słodkim pieskiem. :) Wycięłam grafiki i przykleiłam je warstwowo na beermacie. Dodałam trochę chlapków białą ecoliną i kilka białych nuvo drops.

The Christmas in July challenge is running until the end of July in RT. You can see the details HERE. All you have to do is download the freebie and create any artwork you want. :)

I made a bookmark with a cute doggie. :) I cut out the graphics and glued them in layers on beermat. I added some splashes of white ecolin and some white nuvo drops.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!