wtorek, 9 lipca 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: AJ

Dziś przychodzę do Was z wpisem do dużego AJ z Actiona. Rzadko takie robię, ale papiery RT Alicja w Krainie Czarów są do tego idealne! W sumie to są idealne do każdego rodzaju prac!

W tym journalu wszystko trzeba wklejać na płasko, więc nie ma tu beermaty, ozdób 3D itp. Do postaci z zestawu dorobiłam szczurka, bo nie wyobrażam sobie Alicji bez szczura. Napis też dostosowałam - gdybym znalazła się w tej bajce, z pewnością podążyłabym za szczurem, a nie za królikiem! Wiecie, że jestem rat person. :)

Biały środek wypełniłam ręcznie przepisanymi cytatami z książki. Dodałam też kwiatuszki i gałązkę z papierów Karoli (zostały mi z jakiegoś projektu).

Today I come to you with an entry for a large AJ from Action. I rarely do these, but the RT Alice in Wonderland papers are perfect for this! In fact, they are perfect for any kind of work!

In this journal everything has to be pasted flat, so there is no beermat, 3D embellishments, etc. I added a rat to the characters in the set, because I can't imagine Alice without a rat. I also adapted the lettering - if I found myself in this fairy tale, I would definitely follow the rat, not the rabbit! You know I'm a rat person. :)

I filled the white center with handwritten quotes from the book. I also added flowers and leaves from Karola's papers (they were left over from some project I did).









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!