poniedziałek, 1 lipca 2024

Polka Doodles - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Crafts Galore Encore zaczyna się właśnie nowe wyzwanie pod naszym ulubionym tytułem - Anything Goes. W lipcu naszym sponsorem jest Polka Doodles i do wygrania są 3 digisy z ich sklepu!

Zrobiłam prosty (ale czasochłonny) wpis do AJ. Tło wykonałam w Bingu samodzielnie, a digi Polka Doodles pokolorowałam markerami alkoholowymi. Dodałam napis i chlapki ecoliną. Na tle widać błędne ogniki z mitologii słowiańskiej, a list jest słodkim odniesieniem do postcrossingu - pisanie i wysyłanie pocztówek dla wielu osób jest namiastką przyjaźni i/lub pasją i naprawdę może poważnie zmienić życie. Ja bardzo lubię ten motyw. :)

                                                                                 Sklep

Grupa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!