poniedziałek, 8 listopada 2021

Inspiracja dla Cute As A Button

Listopadowa inspiracja halloweenowa dla Was. :) Jak tylko zobaczyłam tego syrena, wiedziałam, że muszę go pokolorować! Tak rzadko widuję męskie syrenki, Posejdonów i innych morskich panów, że nie mogłam tego zignorować. A do tego jeszcze zwizualizowałam sobie indora z poderżniętym gardłem (te oczy i jęzor!) i już wiedziałam, że to będzie scena nocna. :) Jak Wam się podoba?






Użyte produkty:
digis Turkey Catch Mermaid CAAB
biały brystol
craftowa baza do kartki DL
papier do markerów alkoholowych Perfect Colouring Paper 250 gr
markery alkoholowe Tri-Blend
biały żelopis Derwent
klej Hobby
tusze Distress Oxide
maska TH
tłowe stemple Lavinii

3 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!