wtorek, 2 listopada 2021

Inspiracja dla Ike's World (16)

 W listopadzie optional twist to Woda/Water. Bardzo trudny temat, ale nie wtedy, kiedy się ma wodne i roślinne stempelki Lavinii do stworzenia tła. Wyszło całkiem w porządku, mimo że użyłam papieru akwarelowego, bo początkowo planowałam tło zrobić inaczej. Wytuszowałam maskę z falami, popsikałam wodą i odbiłam na papierze - u innych daje to śliczne efekty i wystarcza, u mnie niestety nie. Fale były za cienkie - widać je w tle. Wytuszowałam więc całe tło na niebiesko - na papierze akwarelowym to zawsze źle wygląda, niestety. Potem odbiłam roślinność i zwierzaczki. Po dodaniu miedzianego żelopisu i białych cieni wygląd tła się poprawił. :)

Użyłam stempelka Whale. Pokolorowałam go markerami alkoholowymi. Przykleiłam tylko sam środek, żeby płetwy odstawały. 


Blog

Grupa

Sklep



I wersja z napisem :)



2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!