czwartek, 23 lutego 2023

ATC: miłość-czerwony-brokat-gazeta

Na Świrach Rękodzieła w lutym mamy wymianę ATC, której temat to: miłość-czerwony-brokat-gazeta. Nie planowałam nic robić, ale Klaudia mnie namówiła, bo bardzo chciałam jej ATC, a jedyną szansą jest wylosowanie nas do pary w tej wymianie. :)

Autorką digiska jest Amanda Jayne, ostatnio miała dużą wyprzedaż 50%, więc skorzystałam i kupiłam króliczka z szydełkiem. Cieszę się tym bardziej, że większość digisów ma druty, a z szydełkiem trudno dostać. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!