środa, 1 lutego 2023

Sheepski - inspiracja dla Crafts Galore Encore

Crafts Galore Encore zaczyna się właśnie nowe wyzwanie pod naszym ulubionym tytułem - Anything Goes. W tym miesiącu naszą sponsorką jest Andrea z Sheepskiego, a nagroda to 3 digisy, które wygrana osoba sama sobie wybierze. 

Moją inspiracją jest wpis do mini art journala, do którego wykorzystałam Wild Roses. Już kilka lat scrapuję, a to moja pierwsza praca z kwiatem! Zupełnie nie umiem ich kolorować, boję się za to zabierać, ale w końcu trzeba się zacząć uczyć. Jak myślicie, może być?

Tło jest prościutkie - wykonałam je mgiełkami i białą ecoliną. Digisa pokolorowałam markerami alkoholowymi. 

Sklep

Blog

Grupa


1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!