czwartek, 2 lutego 2023

Kolaż o czytaniu

Dawno nie robiłam kolaży. Co ja gadam, w ogóle dawno nie craftowałam. Ostatnia moja praca jest z grudnia. Prace z DT robiłam wiele miesięcy temu na zapas - i dziękuję sobie za to teraz, to ważne mieć zapas, kiedy się nie jest w stanie zrobić nic. Myślę o wygaszaniu craftowania, bo już lepiej przecież nie będzie... Ale na razie udało mi się skończyć kolaż! Leżał rozbabrany, jak kilka innych prac, od wielu tygodni. 

 Do kolażu wykorzystałam kilka papierków mediowanych - faktury za prąd, na których mgiełkami barwiłam roślinki. 

Lutowy februllage nr 4. Most.




1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!