środa, 1 marca 2023

Jan's Digi Stamps - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Crafts Galore Encore zaczyna się właśnie nowe wyzwanie pod naszym ulubionym tytułem - Anything Goes. W tym miesiącu naszą sponsorką jest Jan z Jan's Digi Stamps, a nagroda to voucher na 6$ do sklepu Jan.

Moją inspiracją jest wpis do PCJ, wpis mixed mediowy z użyciem digisa z pingwinkami od Jan's Digi Stamps. Stempelek pokolorowałam markerami alkoholowymi. Tło wykonałam maską i białym tuszem TH. Cytat przekorny, dopasowany do digiska. :)

Sklep

Blog


Wpis zgłaszam do wyzwanie w ArtGrupie ATC - PCJ 1/23.


Moja druga inspiracja to kartka z shakerem, do którego włożyłam białe perłowe i różowe kryształki od DP. Wykorzystałam digi Valentine Wishes. Zainspirowałam się przepiękną kartką Carole! Na tle wyembossowałam gałązki paprotek - najpierw odbiłam je zielonym tuszem, a potem wyembossowałam przezroczystym pudrem, bo nie mam zielonego. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!