wtorek, 7 marca 2023

Wyzwania w Gecko Galz

Dziś przedstawiam Wam kilka ateciaków, które wykonałam na wyzwania w Gecko Galz. We wszystkich GG udostępnia fajne frebisy!

Pierwsze to wyzwanie Gothic.



Drugie wyzwanie znajdziecie na grupie GG - są tam 4 różne, a ja wybrałam to związane z kolorami. Tła i grafiki znajdziecie tutaj i w tym samym miejscu możecie zgłosić Wasze ATC do kolejnego wyzwania i - jeśli chcecie - wymiany.







Comiesięczne wyzwanie świąteczne znajdziecie z kolei tutaj. :)




Ostatnia ATC leci na wyzwanie steampunkowe. :)




Wszystkie karty dziś bardzo w moim stylu - lubię i tę kolorystykę, i gotycko-steampunkowe klimaty. Poza tym koniecznie musiałam się pobawić moim nowym krokodylkiem!

2 komentarze:

  1. A fabulous collection of projects, Dagmara. Love all your intricate fussy cutting. Thank you for playing along at Gecko Galz's monthly challenges. x

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!