niedziela, 26 marca 2023

Zajączki na TAZ XXIII

Zrobiłam wszystkie mini moos, więc teraz mogę porobić coś innego. Zabrałam się więc za nadrabianie wyzwań. Kartkę i 4 ATC zrobiłam na wyzwanie Ewy TAZ XXIII, w tym miesiącu robimy prace z zajączkami i gryzoniami. U mnie akurat zajączki. :) Kartkę ze szczurkami zgłaszam też do wyzwania Gecko Galz (wszystkie grafiki są z GG). 

Rzadko kiedy używam tekturek, ale czasami sumienie mnie gryzie i wtedy staram się wykorzystać jakieś z moich niekończących się zbiorów. Pokolorowałam je na zielono i niebiesko markerami, wyembossowałam na perłowo, a na to jeszcze kapnęłam kilka białych kropek w stylu vintage (też embossingiem). To jedyna kartka wielkanocna w tym roku, nie mam już sił na kartki.

Na tła też nie miałam siły, więc wykorzystałam papier akwarelowy, na którym miałam już odbite po użyciu maski. 









2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!