czwartek, 1 czerwca 2023

Polka Doodles - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Crafts Galore Encore zaczyna się właśnie nowe wyzwanie pod naszym ulubionym tytułem - Anything Goes. W tym miesiącu sponsorem jest Polka Doodles, a nagroda to 3 digisy.

Moją inspiracją dla Was jest ATC. Wyszła bardziej letnia niż wiosenna, ale cóż, cały rok tęsknię za latem i nic na to nie poradzę. :) Użyłam digisów z setu Three Little Bunny Rabbits.

Druga praca to kartka wiosenna, może nawet wielkanocna. W ATC wykorzystałam grafiki pre-colored, a kartce - digi do kolorowania pokolorowałam markerami alkoholowymi, a na serduszka nałożyłam przezroczyste nuvo drops.

Tło zrobiłam na papierze wizytówkowym w krateczkę. Przez maskę nałożyłam wzór pisma, używając grit paste, a na to mgiełki: różowe, zielone i brązową.

Sklep

Grupa





Do zrobienia ATC użyłam digi Bob The Dog in a Boat. Użyłam zarówno tła, jak i digisów - pre-colored i zwykłego do pokolorowania. 





4 komentarze:

  1. Jakie słodziaki :) świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. These are all wonderful Dagmara. The bunnies are adorable and the dog looks fabulous xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne. Wiosna i lato w całym rozkwicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. So cute and love the sentiment. Hugz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!