piątek, 30 czerwca 2023

Wymiany czerwcowe

Ula Kułak zrobiła mi niesamowitą niespodziankę! Przysłała mi ateciaki i absolutnie przepiękną chustę, w której na moją prośbę odwróciła kolory tak, żeby fiolety i niebieskości były przy twarzy. Jestem zachwycona i wzruszona. <3

Ula zrobiła znacznie piękniejsze zdjęcia, a do tego opis, więc jeśli potrzebujecie więcej informacji, to znajdziecie je [TUTAJ]. Wzór Agnieszki Smutek - to dla mnie dodatkowy smaczek! :)






A to kartka i ATC od Sharon Nettleship - wymiana ba VLS. :) To kapitalny pomysł na wykorzystanie słoiczka! Mnie by do głowy przyszedł tylko shaker!




Z Sylwią Musiałek wymieniłam się aż na 8 cudnych kart!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!