czwartek, 15 czerwca 2023

Zakładka na wyzwania

Znowu łączę wyzwania:

1. Na Świrach trwa wyzwanie, na które trzeba zrobić zakładkę o temacie: Podróż. Moja podróż jest specyficzna, bo to podróż wyobraźni z "Alicji w Krainie Czarów".

2. Wyzwanie Alicii Bel: w tym miesiącu robimy tag. U mnie to zakładka w kształcie taga, bo jakoś tagów nie umiem robić (zrobiłam ich w życiu tylko 3). Akurat w poprzednim wyzwaniu u Alicii wygrałam digi Alicji z Krainy Czarów - idealnie!

Do tła wykorzystałam skrawki digi papierów Karoli Osuchowskiej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!