niedziela, 12 listopada 2023

Liściasty wpis

 Kasia Tymkowska inspirowała wpisem z jesiennymi liśćmi. Ja zrobiłam tło bez rozmazywania farb, bo mi to nie wychodzi. :>

Szczurki to jedna z moich pierwszych grafik AI wykonanych za pomocą Binga. Generalnie chciałam się tego nauczyć, żeby tworzyć grafiki z postaciami ze słowiańskiej mitologii, bo nigdzie takich nie ma, a to są moje pierwsze wprawki. ;)

Możecie się częstować grafiką, tylko koniecznie mnie oznaczcie. :)

ScrapElektrownia 59/52
TAZ XXVIII





1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!