niedziela, 5 listopada 2023

PCJ 10/23

PCJ 10/23 ma temat: okruchy życia, mixed media. Zrobiłam wpis kolażowy. Pozowała mi Monika Parda (to zdjęcie z jej fb), autorka bloga książkowego Żyj bardziej. Polecam zajrzeć, Monika przedstawia bardzo ciekawe książki. To jeden z 3 blogów książkowych, które czytam, i jedyny, który śledzę na fb. To mówi samo za siebie!

Choinka to digi z Gecko Galz, a autorem cytatu jest Maksym Gorki. Nie bez powodu go wybrałam - kilka dni temu dostałam w prezencie od Moniki m. in. książkę Gorkiego - jego "Listy". Uważam, że Monika jest radykalnie szczera w swoich książkowych opiniach, więc nawet tytuł trzymanej przez nią książki stanowi dodatkowy smaczek. :)

To październikowy wpis, mam znowu zaległości w PCJach, więc Monika dostanie go wcześniej. :)

Wpis leci na wyzwania:
PCJ 10/23
ScrapElektrownia 58/52



1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!