sobota, 18 listopada 2023

Wpis do AJ na wyzwanie w ScrapLove

To na grupie ArtJournal 2023 dowiedziałam się o bingu w ScrapLove. Zrobiłam wpis do AJ z użyciem własnej grafiki, kilku naklejek ScrapLove i listków z wykrojnika. I zgłaszam go do listopadowego binga. :)

Moja grafika przedstawia mnie, Sarę i Ofelię (możecie z niej korzystać, tylko mnie oznaczcie :)).  Naklejki ScrapLove pasują idealnie! Ten agoutek to mogła być Mysza... Żadnej z nich już nie ma, stąd taki napis. 

Wybrałam linię JESIEŃ/ZWIERZĘ/KOCYK i wszystko jest. :)

To moja rodzina, więc zgłaszam wpis także do wyzwania Family








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!