czwartek, 2 maja 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: AJ

Pierwszy projekt, jaki w maju robię dla Relatively Thoughtful, to wpis do dużego art journala. Wykorzystałam papiery z kolekcji Art Deco, kartki ze starej książki, naklejki z listkami i grafikę ze szczurkiem z moich własnych zbiorów. Papiery z czerwonym wzorem bardzo ładnie dodają koloru całemu projektowi. Zastanawiałam się, czy w miejscu białego tła nie wpisać ręcznie długiego cytatu z "Wielkiego Gatsby'ego", ale mam okropny charakter pisma i zrezygnowałam. Całość pokropiłam białą ecoliną i wytuszowałam brzegi. 

The first project I'm doing for Relatively Thoughtful in May is an entry for a large art journal. I used papers from the Art Deco collection, cards from an old book, leaf stickers and a graphic with a rat from my own collections. The red patterned papers add color to the whole project very nicely. I considered whether to handwrite a long quote from "The Great Gatsby" in place of the white background, but I have terrible handwriting and gave up. I sprinkled the whole thing with white ecoline and inked the edges.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!