piątek, 24 maja 2024

MerMay w JMC

W JMC też jest obchodzony MerMay! Nie dam rady uczestniczyć w 2 naraz, ale nie mogłam się powstrzymać i pokolorowałam freebiska. Znowu na zielono, bo tylko zielone mam dobrane do blendowania. Tło to kartka papieru, na której barwiłam gałązki. Dodałam tylko stempel i białą ecolinę i powstał monochromatyczny wpis. 



I jeszcze zakładka, która mi się nie podoba, więc będzie idealna na wymiany. :) Dlaczego? Bo z doświadczenia wiem, że ludzie wybierają te z moich prac, które mi się nie podobają, których nigdy bym dla nich nie wybrała (bo wybrałabym te najładniejsze). 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!